4. juni 2010

Bris i Oslo

Bris: Ettersom Ingerid trengte litt kjørehjelp i Oslo ble pappa og jeg med på en liten bytur på i går. I byen var det ganske mange som ville prate med meg, men de ble litt kjedelige etterhvert da de ikke hadde godteri i lomma slik som pappa. Jeg tror pappa var fornøyd med meg for jeg fikk ganske mye godteri. En ting er i hvertfall sikkert: jeg vil ikke bo i Oslo. Selv om jeg kan jakte på duer er det kjedelig å måtte gå i bånd hele tiden. Dessuten er det nesten ikke plasser hvor man kan gå på do. Jeg måtte lete lenge etter en grønn flekk. Da vi kom til et stort firkantet vann ville pappa at jeg skulle bade. Det ville jeg ikke, men jeg vasset litt da det var noen ender der som ropte på meg. Dessuten fikk jeg godteri for det. Jeg gadd ikke være derså lenge da det var fryktelig varmt. Derfor gikk vi tilbake. På veien tilbake til bilen kjøpte pappa flaskevann til meg. Dette nøt jeg under bilen før vi kjørte hjem igjen


6 kommentarer:

Therese sa...

Hehe! :-D Virker som du hadde en opplevelsesrik by-tur, Bris!

Sigurd sa...

Ikke rart hun var litt sliten på slutten av treningen.

Ingerid sa...

Så fine bilder!

Therese sa...

Hei Sigurd!

Nysgjerrig på hvordan du trives i den nye jobben og på det nye stedet?!

Sigurd sa...

Oj. ser det er en del skriveleifs :) skal utbedre. Trives veldig godt i jobben. Eneste er at det er litt ensomt her! Merker det mest i helgene når ting roer seg.

Ingerid sa...

Jeg ler fortsatt av Bris' nydelige perspektiv på livet :)

Legg inn en kommentar